KvK

Voor toegang tot een aantal diensten van de Kamer van Koophandel kan worden ingelogd met een combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord, maar ook met eHerkenning. Hoe werkt dit?

eHerkenning Aanvragen voor KvK

Om bij de Kamer van Koophandel (KvK) in te loggen met eHerkenning, is een eHerkenningsmiddel op het juiste niveau nodig. In het geval van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel is minimaal betrouwbaarheidsniveau 1 nodig.

Heef u nog geen eHerkenning? Het inlogmiddel kan worden aangevraagd bij één van de zes erkende leveranciers van eHerkenning. Wilt u direct eHerkenning aanvragen voor de KVK? Klik dan op “eHerkenning aanvragen”.

back to menu ↑ Inloggen met eHerkenning bij KvK

Stap 1. Bepaal voor welke dienst u wilt inloggen en klik daarna op “log in met eHerkenning”.

  1. Zelf deponeren jaarrekening
  2. Opvragen bedrijfsinformatie Handelsregister

Stap 2. Kies een van de erkende leveranciers (Connectis, Creaim | Reconi, Digidentity, KPN, Quovadis, Z login) en klik vervolgens op “Verder”.Met eHerkenning inloggen op KvK

Stap 3. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en vervolg het proces.

Resultaat: U bent nu ingelogd bij de KvK.

back to menu ↑ Diensten bij de KvK

Door in te loggen met eHerkenning kunt de onderstaande diensten gebruiken:

Diensten
  • Online registeren HR
  • Opvragen bedrijfsinformatie Handelsregister
  • Zelf deponeren jaarrekening

back to menu ↑ Over KvK

De Kamer van Koophandel (KVK) is het officiële registratie- en adviesorgaan van Nederlandse bedrijven. De KvK is opgericht door de Rijksoverheid maar een zelfstandig bestuursorgaan, die nog het best omschreven kan worden als ‘de burgerlijke stand van het bedrijfsleven.’ Inschrijving bij de KvK is nodig om juridische handelingen te mogen verrichten, zoals onroerend goed kopen of verkopen.

Ervaringen

Heeft u ervaring met KvK?

Beoordeling:
Beoordeling Be the first one!

Uw mening is belangrijk! Schrijf een review!